reklama

Niečo na zamyslenie

Môj milý priateľ a priateľka! Musím Ti napísať, aby si vedel čo pre mňa znamenáš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Včera som Ťa pozoroval, ako si sa rozprávalso svojimi priateľmi. Celý deň som čakal,kedy sa budeš rozprávať aj so mnou.Na konci dňa, po západe slnka som Ti poslalosviežujúci vánok a čakal som.Neprišiel si. Veľmi ma to zarmútilo,ale neotriaslo to mojou láskou k Tebe,pretože som Tvoj priateľ.Keď som minulú noc pozoroval ako spíš,rozlial som po tvojej tvári mesačné svetlo.Čakal som až do rána, aby sme sa spolu porozprávali.Mal som pre Teba veľa darčekov.Ale keď si sa zobudil, ponáhľal si sado školy alebo práce...Moje slzy sa miešali s dažďovými kvapkami...Keby si ma chcel aspoň vypočuť: MÁM ŤA RÁD!Snažím sa Ti to povedať modrou oblohou,kobercom zelených tráv,šeptom lístia stromov, bielym snehom,žiarivými farbami kvetov.Horské potôčiky hovoria o mojej láske k Tebe,aj vtáci o nej spievajú. Moja láska k Tebe je hlboká, hlbšia ako morea väčšia ako tieseň Tvojho srdca.Pýtaj sa ma!Predkladaj mi svoje prosby! Hovor so mnou!Prosím, nezabúdaj na mňa!Mám Ti toho toľko povedaťa chcel by som sa s Tebou o mnohé veci podeliť.Ale nechcem sa Ti vnucovať.Rozhodni sa sám!Daroval som Ti slobodnú vôlu a rešpektujem ju.Vyvolil som si Ťa, ale budem čakať, pretože Ťa mám rád.Tvoj priateľ Ježiš

Petruška Duchoňová

Petruška Duchoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne zasnívaná, večná študentka. Žijem v Nitre a je mi tu zatiaľ fajn. Zoznam autorových rubrík:  niečo duchovnéúletymoji naj...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu