reklama

Hľadám Ťa XY

Stretli sme sa asi pred 3 týždňami u nás v knižnici. Ja „všetkými vetrami ošľahaná „ piatačka a Ty prvák. Čakal si na výsledok skúšky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

My sme to už mali pekne za sebou, známky v indexe. Nálada „gradovala“. Začali sme sa baviť o skúškach a ako nám vy prváci tíško závidíte, že to už máme „za pár“. Bol to taký milý a veselý rozhovor. Už dlho som sa tak dobre neporozprávala s neznámym chalanom. Ani som sa Ti nepredstavila. Dnes si už nepamätám ako vyzeráš, ale nedokážem zabudnúť na Tvoje oči, tie veselé iskierky v nich a srdečný úsmev. Neviem, či Ťa ešte niekedy stretnem, ale možno si toto prečíta niekto kto nás oboch pozná a povie Ti, že by som Ťa rada znovu videla...Chcela by som mať ďalšieho kamaráta, Teba... :)

Petruška Duchoňová

Petruška Duchoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne zasnívaná, večná študentka. Žijem v Nitre a je mi tu zatiaľ fajn. Zoznam autorových rubrík:  niečo duchovnéúletymoji naj...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu