reklama

Zopár perličiek z mojej diplomovky

A samozrejme aj reakcie na ne od môjho školiteľa. Ja sa na tom celkom dobre bavím, jednoducho mi to je už veľmi smiešne. A skôr ako pracovné verzie (a bolo ich niekoľko) úplne vymažem, o týchto pár „skvostov“ sa celkom rada podelím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

"Prítomnosť anjelov si vždy neuvedomujeme. Nemôžeme vždy predvídať, že sa objavia. Hovorí sa však, že anjeli sú našimi susedmi.“ Školiteľ: „Môžem vám, niečo prečítať? ... Urobíme pokus na vašej kolegyni: »Môžete mi vymenovať vašich susedov?« (v dobrej vôli vymenovala všetkých na ktorých si spomenula, sprava, zľava), a čo tí hore a dole (susedia)?“- uznala som, že tento výrok je blbosť ako mraky...Ukončenie poslednej kapitoly:„Sväté písmo hovorí, že jedného dňa sa naše oči otvoria, aby sme videli a poznali veľkosť poslania anjelov v náš prospech“(B. Graham).Školiteľ: „Hmm, pekný výrok, ale predsa len, píšete prácu z Dogmatickej teológie a vy neváhate ukončiť vrcholnú kapitolu VÝROKOM AMERICKÉHO BAPTISTICKÉHO KAZATEĽA?“ -nuž čo... v rámci „širokého ekumenizmu“ som to tam nechala, ale samozrejme som niečo doplnila, aby to tak „nebilo“ do očí (len ako si to obhájim???).A záver:„Pevne verím, že táto práca napomôže čitateľovi obohatiť svoje vedomosti, utvoriť si srdečný vzťah k dobrým anjelov a BYŤ OPATRNÝ VOČI NÁSTRAHÁM ZLÉHO DUCHA, KTORÝ ČAKÁ NA KAŽDÚ PRÍLEŽITOSŤ.“Školiteľ: „Treba to ukončiť POZITÍVNE!!! Cieľom vašej práce je poukázať na dobrých anjelov a nie zaklincovať to vidinou pekla.“- áno „mea culpa...“ Časová tieseň a veľa povinností aj mimo diplomovky mi často zahmlievali to krásne čo som mala a mohla objaviť. Ale nakonec som to ukončila skutočne kvalitne, výrokom veľkého sv. Tomáša Akvinského, nazývaného tiež Doctor Angelicus.A nakoniec teda niečo pozitívne, alebo aspoň na zasmiatie: Chlapík ide popri starej budove a zrazu počuje tenučký hlások:- Nechoď okolo, budova spadne!Odstúpi od budovy a takmer súčasne sa budova rúca a len lenže ho trosky nezasiahnu. Zamyslel sa, ale pokračoval v ceste krieke, tečúcej v hlbokom kaňone. V momente, keď sa chystal prejsť most cez rieku, tak sa opäť ozve slabučký hlások:- Nechoď cez most! Most spadne!V momente chlapík ustúpil a most sa s rachotom zrútil dolu.Opýtal sa nahlas:- Kto si?- Tvoj anjelik strážny.- Poď a ukáž sa mi na dlani, nech ťa vidím.Anjelik tak urobil a zjavil sa na chlapíkovej dlani malý akonáprstok.Na to chlapík dlaň zovrie a začne anjelika silno žmoliť vdlani a hovorí:- Kde si bol ty sviňa, keď som sa ženil?

Petruška Duchoňová

Petruška Duchoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne zasnívaná, večná študentka. Žijem v Nitre a je mi tu zatiaľ fajn. Zoznam autorových rubrík:  niečo duchovnéúletymoji naj...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu