reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petruška Duchoňová

Petruška Duchoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne zasnívaná, večná študentka. Žijem v Nitre a je mi tu zatiaľ fajn. Zoznam autorových rubrík:  niečo duchovnéúletymoji naj...SúkromnéNezaradené

reklama

úlety

Študent sa vždy vynájde - vtip

Petruška Duchoňová

Študent sa vždy vynájde - vtip

Skúškové obdobie sa nám nezadržateľne blíži. Tak si to drahí študenti vychutnejme. A kto chce nech sa na úvod trošku pobaví. Možno je to pre nikoho už „otrepaný“ vtip, ale mne sa páči…

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 479x
  • 7
Zopár perličiek z mojej diplomovky

Petruška Duchoňová

Zopár perličiek z mojej diplomovky

A samozrejme aj reakcie na ne od môjho školiteľa. Ja sa na tom celkom dobre bavím, jednoducho mi to je už veľmi smiešne. A skôr ako pracovné verzie (a bolo ich niekoľko) úplne vymažem, o týchto pár „skvostov“ sa celkom rada podelím.

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 847x
  • 18
Hľadám Ťa XY

Petruška Duchoňová

Hľadám Ťa XY

Stretli sme sa asi pred 3 týždňami u nás v knižnici. Ja „všetkými vetrami ošľahaná „ piatačka a Ty prvák. Čakal si na výsledok skúšky...

  • 21. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 468x
  • 2
Chlapi pozor! :)

Petruška Duchoňová

Chlapi pozor! :)

Malé spestrenie na dnešný sviatočný deň. Možno vyčarí úsmev.

  • 6. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 691x
  • 11
Deň pred skúškou

Petruška Duchoňová

Deň pred skúškou

Zajtra mám skúšku, teda možno aj dve, ak sa stihnem naučiť na obe. Nič neobvyklé, na všetkých školách sú skúšky, všetci študenti sa musia učiť. Alebo sa aspoň tak tváriť…

  • 16. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 685x
  • 15
reklama
Pozitívne myslenie

Petruška Duchoňová

Pozitívne myslenie

Myslieť pozitívne sa mi niekedy nedarí. Ale rozhodla som sa to zmeniť. V jednej „múdrej“ knihe som si prečítala zaujímavé čínske príslovie : „Daj si pozor na svoje myšlienky – sú počiatkom tvojich činov.“ Niečo na tom asi bude...

  • 14. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 297x
  • 4
Má smútok v duši

Petruška Duchoňová

Má smútok v duši

Je krásny zimný deň. Čaká ju deň voľna, nemusí ráno vstávať na „povel“ budíka. Napriek tomu sa budí smutná a nechce sa jej vstať z postele. Napokon okolo desiatej predsa len vstane, absolvuje ranný rituál : umyť, obliecť, kávička...

  • 13. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 318x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu