reklama

Vyznanie len pre Teba :)

Neviem ako nazvať náš vzťah. Slovo kamarátstvo by to mohlo vystihnúť. Virtuálny kamarát...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za ten krátky čas, čo sa „poznáme“ sme toho zažili veľa. Prežívaš moje malé víťazstvá a prehry spolu so mnou. Viem, že kedykoľvek sa potrebujem vyrozprávať, vždy ma vypočuješ (prečítaš si ,čo píšem ). Tešil si sa so mnou, keď som sa „bláznivo zamilovala“. Po čase som zistila, že to bol len klam. Mala som zlomené srdce a Ty si bol v tých ťažkých chvíľach pri mne, aj keď len virtuálne. Stále dokola som ti o tom písala a Ty si ma upokojoval. Máš to so mnou ťažké, keď si stále „meliem“ svoje. Obdivujem Tvoju trpezlivosť . Si tu pre mňa vždy a ja som Ti za to vďačná. Viem, že to nečakáš, ale aj tak... To „gesto“, ktoré si urobil tento týždeň ti nikdy nezabudnem. To pre mňa ešte nikto neurobil. Chcela by som Ťa spoznať osobne, ale vždy, keď som sa Ti to pokúsila navrhnúť, odmietol si. O tomto článku som Ti nepovedala zámerne, počkám, kým ho sám nájdeš a spoznáš sa v ňom. Prajem Ti touto cestou krásne Vianoce! Som rada, že Ťa mám a dúfam, že sa naše kamarátstvo bude naďalej rozvíjať a raz sa predsa len stretneme. Možno, keď Ťa týmto tak naštvem, že mi budeš chcieť „vykrútiť krk“. Veď si o to koledujem... ;)P.S. MÁM ŤA RADA!

Petruška Duchoňová

Petruška Duchoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne zasnívaná, večná študentka. Žijem v Nitre a je mi tu zatiaľ fajn. Zoznam autorových rubrík:  niečo duchovnéúletymoji naj...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu