reklama

Chlapi pozor! :)

Malé spestrenie na dnešný sviatočný deň. Možno vyčarí úsmev.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Je sedem hodín ráno...Manžel sa vracia domov a narazí na rozčúlenú ženu v predsieni.Ona: - Trošku si sa zdržal, že, superman?On: - Môžem ti to vysvetliť. Mrzí ma to, drahá, ale bol som s klientami…Ona: - A diskutovali ste celú noc, až do siedmej rano, áno, superman?On: - Nechaj ma prosím dohovoriť, získal som nového klienta pre firmu. Boli sme u Taliana, dobre sme sa najedli…Ona: - A to do siedmej ráno? Superman, za akú hlúpu ma máš?!On: - Áno, priznávam, išli sme potom do baru niečo vypiť, do tretej...Ona: - Jasné, superman, do tretej. A čo bolo potom do siedmej, superman?On: - No áno, potom sme išli tancovať, ale ja som sa len díval, bola to nuda a…Ona: - To stačí, superman, ty si sa len díval a čakal poslušne ako psík. To ti mám veriť, superman?On: - Prosím, už ma nechaj dohovoriť a počúvaj… A prečo mi stále hovoríš superman???Ona: - Pretože len superman nosí slipy na nohaviciach!!! ;)

Petruška Duchoňová

Petruška Duchoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne zasnívaná, večná študentka. Žijem v Nitre a je mi tu zatiaľ fajn. Zoznam autorových rubrík:  niečo duchovnéúletymoji naj...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu